lördag, september 26, 2009

Dagen slut. Nu börjar kvällen.

Ännu en dag på Stockholm Beer är över. Med det slutar årets mässbesök. Tråkigt att det är slut för den här gången. Men vilken mässa det har varit! Förra torsdagen var riktigt bra. Men idag har det otroligt nog varit ännu bättre.

Just nu sitter Daniel och jag på Akkurat. Vårat välbehövliga vattenhål på vägen till vandrarhemmet. Sen blir det mat på Pelikanen. Därefter Akkurat igen. Oliver Twist och Monks kan också vänta sig besök under Stockholmsnatten.


Framför mig står Lou Pepe Framboise från favoritbryggeriet Cantillon. Så gott. Ni stockholmare har det bra. I götet är vi överlyckliga om grabbsen på The Rover dealar till sig ett cantillonfat!

Dagens behållning står brillfamiljen, ostgrabbarna från Wicked Wine och Sigtuna för. Mycket gott. Igen. Nedan ser ni en del av de godsakerna Brill överröste oss med. Sicka gosaker! Mer utförliga intryck kommer.



Tyvärr fick vi inte någon bild på den otroligt unika ölen Mikkeller Cuvé som fick stå för refrängen. Riktigt kul! En "trippel single hop"-IPA.

Nu fortsätter kvällen. Jag måste hänga med.


Jag återkommer!
Carl

1 kommentar:

  1. Kul att ni gillade min Mikkeller cuveé...

    rock on and keep up the good work

    //jonas

    SvaraRadera