torsdag, september 30, 2010

Bakom kulisserna på Stockholm Beer & Whisky Festival 2010

Jag slank in innan mässan öppnar. Jag tycker det roligaste är att se hur det ser ut INNAN det är öppet för allmänheten. Av egen erfarenhet vet jag att det är mycket skrammel i sista sekunden. Jag gillar stämningen och känslan. Mycket nerver, lite stress. Och en irriterande jäkel som går runt och fotograferar. Jag.



Utanför:


Brills monter under uppbyggnad:



Sigtuna Brygghus:

Bishops Arms monter:

Wicked Wines monter:

Oliver Twist monter:

Oliver Twist del 2:

Oliver Twist del 3:

Galatea:

Arton meter danmark del 1:

Arton meter Danmark del 2:

Jag känner att detta år kommer mässan att bli jättekul, vad tror ni?

Daniel @SchnilleDaniel / Schnille på Facebook

2 kommentarer:

  1. Härligt! Jag är otroligt peppad inför min ölmässepremiär. Fast jag är lite stressad eftersom jag är lite newbie på det här. Men BrewDog, Sigtuna, Hantverksbryggeriet och Oppigårds vill jag kolla iaf.

    SvaraRadera
  2. Keep up the good deliverence of photage, I'll appreciate it.

    SvaraRadera