torsdag, maj 14, 2009

Webbradio om hembryggning

Jag har sedan en tid lyssnat på en amerikansk kanal, The Brewing Network.com.

Jag har haft gott utbyte då de ofta har intressanta teman och har mycket duktiga inbjudna gäster. Riktigt skoj. För min personliga del tröttnar jag ett tag in i programmet när programledarna har blivit fulla, sluddrar, rapar i mikrofonen och försöker utnämna "Drunk of the Show." I stort tycker jag dock att de återkommer till seriösa ämnen och att de tillför mig lite kunskap och mycket jargong.

Jaja, vad ska man göra, får ta det onda med det goda. Samtidigt är det väl inte helt otroligt att många lyssnare gillar det. Det går ju ändå bra för dem!

God lyssning!

Daniel

2 kommentarer:

  1. Har ni kollat dom här:

    http://www.metacafe.com/tags/twoguysonbeer/

    Tycker personligen att dom verkar bättre än Beer Tap TV. Beer Tap var lite för fåniga för min smak.

    SvaraRadera
  2. Tack Rekan, de är bra mycket seriösare än de jag sett tidigare.

    Skönt att slippa avslutningskommentaren "We love beer, now let's get shit faced."

    Daniel

    SvaraRadera