lördag, januari 30, 2010

Tystnad ...

Tack för alla kommentarer och mail där ni frågar varför vi inte skriver. Inlägg 300 tänkte jag skulle vara lite mer episkt än att förklara stiltjen, men nu är det som det är!

Vi har inte börjat dricka rödvin istället för öl. Så illa är det inte, även om det är över en månad sedan det kom ett inlägg.

Carl läser jobbar en del och ganska intensivt på skolan nu, och verkar ta det seriöst, varför han inte skriver riktigt lika mycket som när han hade det lugnt.



Jag jobbar också, men huvudanledningen jag inte skriver är att jag fått tillökning i min flock. Nu är det jag, fru, hund och dotter. Att få barn är jättestort för mig, och gör att jag prioriterar henne och hemmaliv över öl och uteliv.

Jag återkommer till skrivandet när jag fått mer tid att dricka och skriva, för tillfället blir det varken eller, även om jag noterar att Oceanbryggeriet Stout finns på Ölrepubliken nu, och är underbart god. Drick den.

Daniel

7 kommentarer:

  1. Grattis!

    Ser fram emot nästa öl-relaterade inlägg.

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Eftersom det blev tajt med beermakers dinner denna gången kan jag berätta att det är dags för Närke den 11/9. mvh Fredrik

    SvaraRadera
  3. Fredrik: precis innan min födelsedag. Bra present till mig själv alltså. Datumet är inskrivet och jag ska göra mitt bästa för att ta mig dit!

    Daniel

    SvaraRadera
  4. Grattis! :)

    Jäkligt stort och jag förstår att ölen får komma på andra plats... ;)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis Daniel!

    SvaraRadera