onsdag, mars 30, 2011

Flying Dog Imperial Porter - Daniel tjôtar

Vi fick en flaska Flying Dog Imperial Porter. Denna öl kommer att lanseras i Systembolagets fasta sortiment den 1 april 2011. Innan vi går in på provningen av ölen känner jag att jag har lite att säga om den, och så ville jag testa den nya kameran och experimentera lite mer med iMovie som vi använder till redigering.



Ser ni fram mot Gonzo i det fasta sortimentet? Vad tyckte ni om filmen? För mycket effekter? För lite? Dåliga klipp? Jag är lite nybörjare på detta så jag tar gärna emot (konstruktiv) kritik!

Daniel

5 kommentarer:

  1. Lite jobbigt med klipp mitt i snacket, men introt, outrot och klippen med Blåbär och ekorren är snygga.

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Klippandet mitt i är inte dumt, utan ger lite mer personlig känsla, dock, problemet med klippandet i denna inspelning är bakgrundssuset (blåst?) för jag får känslan av att allt stannar till lite snabbt nu. Men inomhus tror jag det blir finfint och bra!

    Samt så ser jag gärna någon slags fade eller så till schnille-logan i introt (om man får vara petig).

    Annars är det bra bildkvalité och schysst gjort! Tummen upp!

    /Sebastian

    SvaraRadera
  3. Det är festligt med bruset, nästan som ett signum för våra filmer. Jag stod ganska länge och väntade på att det skulle sluta blåsa så infernaliskt. Det sista klippet med mig där jag kört en voice-over är ett sätt att använda det inspelade materialet som bara blev brus.

    En fade till Schnillebilden kan vi köra, det är en bra idé.

    Tack!

    Daniel

    SvaraRadera
  4. I'm going to show this film to BeerSweden Trev and tell him to watch his back!

    SvaraRadera
  5. Blev lite väl mycket klippningar i min smak, kändes osammanhängande och hackigt. Men riktigt trevligt att en blogg till börjar göra videorecensioner. Darren och Trev får se upp! :D

    SvaraRadera